usnkrajina: 20-09-2024 | 18:07 | Kategorija: BiH, Federacija

FIRMAMA, USPJEŠNIM PRIVREDNIM SUBJEKTIMA, PRIVATNIM LICIMA IZ SVIJETA BIZNISA, OBRTA, USLUGA…: Nudimo vam naš web prostor za pristup mušterijama, kupcima, korisnicma u najširem smislu…

Poštovani,

Ako ste uspješni u onome čime se bavite, nudimo vam naš web prostor po povoljnim uvjetima i na način koji odstupa od uvriježenog, tzv. zasljepjujećeg oblika reklamiranja, kojeg čitaoci većinom izbjegavaju jer su iritantni i naporni.

Radi se o native novinskim člancima:
Native članak u svijetu marketinga odnosi se na oblik plaćenog sadržaja koji je kreiran tako da se estetski, sadržajno i funkcionalno uklapa u okolinu medija u kojem je objavljen. Glavna karakteristika native članaka je da izgledaju i djeluju “prirodno”, tj. neprimjetno se stapaju s ostalim sadržajem, poput vijesti, blogova ili recenzija na web stranici, ali su u stvari oblik reklame ili sponzoriranog sadržaja.

Ključne karakteristike native članaka:

  1. Prirodno uklapanje: Native članak je dizajniran tako da odgovara tonu i stilu sadržaja platforme na kojoj se nalazi, bilo da je to web portal, društvena mreža ili neki drugi medij. Čitatelji često ne mogu odmah prepoznati da je članak sponzoriran, jer se ne prikazuje kao tradicionalna reklama.
  2. Ne ometa korisničko iskustvo: Za razliku od banera ili pop-up reklama, native članci nisu nametljivi. Oni su dio sadržaja koji korisnici već čitaju, pa se korisnici ne osjećaju kao da im je nešto “prodano” na očigledan način.
  3. Relevantan i vrijedan sadržaj: Native članak nudi korisnicima sadržaj koji je relevantan, edukativan ili zabavan, a ujedno diskretno promoviše proizvod, uslugu ili brend. Na taj način oglašivači privlače pažnju korisnika bez direktnog poziva na kupovinu.
  4. SEO prednosti: S obzirom na to da su često bogati sadržajem i koriste ključne riječi, native članci mogu doprinositi boljoj vidljivosti brenda kroz pretrage na pretraživačima.
  5. Jasan oznaka: Iako se uklapa u okoliš, native članak ipak mora biti jasno označen kao sponzorirani sadržaj, obično uz natpise poput “sponzorisano”, “u saradnji s”, “plaćeni sadržaj” i sl.
cjenovnik oglašavanja, autor: Osman Delić

Oglašivači koriste native članke jer su efikasniji od tradicionalnih reklama, koje korisnici često ignorišu (tzv. banner blindness). Također, korisnici više vjeruju sadržaju koji je informativan i relevantan, čak i ako je sponzoriran, nego očiglednim oglasima.


Slobodno nas kontaktirajte: usnovine@bih.net.ba

Objavio: Osman Delić