14/07/2024

OBRTNIČKA KOMORA UNSKO-SANSKOG KANTONA: Očuvanje tradicije kroz podršku razvoja tradicionalnih i starih proizvoda i ruralnog poduzetništva

Objavljeno: 19-06-2024 | 17:07

OBRTNIČKA KOMORA UNSKO-SANSKOG KANTONA: Očuvanje tradicije kroz podršku razvoja tradicionalnih i starih proizvoda i ruralnog poduzetništva
Za implementaciju projekta, čija je ukupna vrijednost 7.700 KM, Ministarstvo privrede osiguralo 6.930 KM

Među odabranim korisnicima sredstava po Odluci o kriterijima i postupku dodjele sredstava odobrenih u Budžetu Unsko-sanskog kantona za prošlu godinu putem Ministarstva privrede sa pozicije Grantovi neprofitnim organizacijama „Podrška udruženjima i komorama“ je i projekt Obrtničke komore Unsko-sanskog kantona pod nazivom „Očuvanje tradicije kroz podršku razvoja tradicionalnih i starih proizvoda i ruralnog poduzetništva“. 

Vrijednost projekta je iznosila 7.700 KM. U realizaciji projekta Obrtnička komora učestvuje sa 770 KM a Ministarstvo privrede u Vladi Unsko-sanskog kantona sa 6.930 KM. 

Rok za implementaciju projekta je devet mjeseci od potpisivanja ugovora.  Sufinanciranje projektnih aktivnosti obuhvata: 



a)Razvoj i afirmacija poduzetništva i obrta, interesno umrežavanje poduzetnika i obrtnika, organizovano zastupanje interesa poduzetnika i obrtnika na zajedničkom tržištu, kao i promocija razvojnih potencijala (manifestacije, sajmovi, izložbe i drugi oblici promocije)*
b)Ekonomsko osnaživanje kroz edukaciju i osposobljavanje specifičnih ciljnih grupa (osobe sa invaliditetom, žensko i socijalno poduzetništvo, poduzetničke inicijative
c)Očuvanje tradicije kroz podršku razvoja tradicionalnih i starih proizvoda i ruralnog poduzetništvaX
d)
Edukaciju članova komora i udruženja




Obrtnička komora Unsko-sanskog kantona je nosilac oznake Garantirano tradicionalnih specijaliteta (GTS ) sa sedam (7) certificiranih proizvođača. Kroz ovaj projekat, na tržištu bi prezentirali proizvode pod zaštitom GTS i njihove proizvođače na način da kroz veći broj turističkih destinacija ( hoteli, restorani, trgovački lanci i sl. ) uvedu proizvod u primjenu, te izrade reklamne panoe-brošure koje bi promovirale proizvode i pojačali prodaju, a samim tim i turistički brend.




N.Piralić

 

 

Objavio: usn krajina