Protiv smo ubijanja! | Za slobodnu smo Palestinu i Ukrajinu!

U rušenju vojnog drona na Zagreb vjerojatnost slučajnog pada zbog kvara je minimalna

Objavljeno: 11-03-2022 | 12:54

Sve upućuje na namjerno usmjeravanje bespilotne letjelice i rušenje na Zagreb, bez eksplozivnog tereta (kao upozorenje), tehnologijom pasivnog upravljanja, s isključenim sustavom aktivnog, komunikacijskog upravljanja, kako bi se onemogućilo elektroničko detektiranje…

Autor: Željko Marušić

Vjerojatnost da borbeni dron, usred rata u Ukrajini, baš na dan kad je hrvatski sabor izglasao neizravno uključivanje Hrvatske u rat (slanje 70 vojnika u Mađarsku), padne gotovo tisuću kilometara od ratne zone i to baš na sami Zagreb, jednaka je otprilike vjerojatnosti da suvremenom putničkom dvomotornom zrakoplovu istodobno u letu otkažu oba motora – 1:4.000.000.000 (jedan prema četiri milijarde).

Sve upućuje na namjerno usmjeravanje bespilotne letjelice i rušenje na Zagreb, bez eksplozivnog tereta (kao upozorenje), tehnologijom pasivnog upravljanja, s isključenim sustavom aktivnog, komunikacijskog upravljanja, kako bi se onemogućilo elektroničko detektiranje…

Tehnologija planiranja i provedbe leta podsjeća na operacije prvog borbenog drona u povijesti, njemačkog Flakzielgerät 76, poznatijeg kao V-1 leteća bomba, koji je 1944. i 1945., s najzapadnijeg kontinentalnog dijela Europe lansiran na London.

Naime taj, prvi borbeni dron u povijesti, leteća bomba, odnosno svojevrstan krstareći projektil, s polazne je pozicije vektoriran na cilj, zadanog se vektora (putanje) pridržavao pasivnim upravljačkim sustavom podržanim žiroskopskim uređajem, a duljina leta, odnosno pozicija rušenja na vektoru, određena je količinom goriva i pasivno programiranim radom pogonskog motora.

Sve upućuje, da je ovdje, jasno uz znatno suvremeniju tehnologiju, bilo slično. S odredišta je leteći dron, doduše bez eksplozivnog tereta, usmjeren (vektoriran) na Zagreb, kako bi pao kad mu u predodređenom režimu rada, s napunjenom količinom goriva, nestane goriva tamo gdje se odredilo da padne.

S tehničke, odnosno vojno-tehničke strane stvar je prilično jasna, uzroke i razloge neka razjasne vojni analitičari. Sad ključnu ulogu treba odigrati predsjednik, premijer, politika, sabor. Zbog tehnoloških značajki letjelice i izvjesnog planiranja, odnosno upravljanja putanjom, otkrivanje, potom presretanje i rušenje bilo je teško, ali nikako nemoguće. Svakako treba ispitati odgovornost Hrvatske vojske i ministarstva obrane. To je, potencijalno, veliki problem.

Objavio: usn krajina

IMPRESSUM

Kontakt - telefon

REDAKCIJA: +387 37 228-409; FAX: 224-103

MARKETING: +387 37 226-485

RAČUNOVODSTVO:TEL/FAX: +387 37 226-488

Unsko-sanske novine [PRINTANI MEDIJ] sedmične su novine, izlaze petkom

Radimo svakim danom od 08:00 - 15:00, osim dane vikenda i praznika

Tekstove za sjećanje i posljednje pozdrave možete dostaviti do srijede do 12:00

ADRESA: Bihać, 502. viteške brigade bb (Kulturni centar u gradskom parku)


List je registrovan kod Ministarstva obrazovanja, nauke, kulture i sporta F BiH pod brojem 563/96.


PDV broj: 263024120002


Reg. broj: 4263024120002

Račun broj:
3385002200568303 kod UniCredit Zagrebačka banka d.d.
e:mail - WEB

usnkrajina@usnkrajina.com.ba

e:mail - REDAKCIJA

usnovine@bih.net.ba

prava pridržana

© usnkrajina.com.ba | 2024.

web-razvoj i dizajn: Osman D.